SAE Aero Design 2018

W 2018 roku grupa JetStream znów staje do walki o tytuł najlepszych młodych inżynierów! Nadchod ...

Podziękowania dla firmy Lange Łukaszuk.

Chcielibyśmy serdecznie podziękować firmie Lange Łukaszuk, której wsparciem cieszymy się od k ...

SAE Aerodesign East 2016 Fort Worth

Drużyna JetStream na zawodach SAE Aero Design East 2016 zdobyła: 2 miejsce w klasyfikacji general ...

O JetStream

Grupa JetStream powstała w wyniku pracy i zaangażowania członków Akademickiego Klubu Lotniczego, mających na celu wykorzystanie w praktyce wiedzy zdobytej na Politechnice Wrocławskiej i zbudowanie własnego samolotu bezzałogowego.

Nasz zespół debiutował na prestiżowych zawodach SAE Aero Design w roku 2009, zajmując 17 miejsce w klasie samolotów „Regular”. Od tamtej pory zespół JetStream regularnie bierze udział w konkursach SAE Aero Design, co roku stawiając sobie większe wymagania wobec tworzonego projektu. Członkowie zespołu stawiają także przed sobą nowe wyzwania. W roku 2012 po raz pierwszy wystartowaliśmy w klasie samolotów „Micro”, a od 2015 startujemy w klasie „Advanced”. W 2016 roku, z wielkim sukcesem, debiutowaliśmy na zawodach UAV Challenge Medical Express, które uchodzą za jedne z najtrudniejszych zawodów na świece.

Przez wiele lat działań mieliśmy szanse zobaczyć wiele wspaniałych miejsc, poznać wspaniałych ludzi oraz nawiązać wiele kontaktów. Z wielką przyjemnością możemy się pochwalić długotrwałą współpracą z firmami Lange Łukaszuk oraz DPS Software, które wspierają nas dostarczając narzędzia niezbędne do budowy oraz projektowania naszych samolotów. Ponadto zespół JetStream współpracował już z takimi potentatami w branży lotniczej jak Hamilton Sunstrand czy PZL Mielec.

Nasze osiągnięcia:

Air Cargo Challange:
  • 8. miejsce w klasyfikacji generalnej.
SAE Aero Design East 2017:
  • 1. miejsce w prezentacji technicznej w klasie „Advanced”,
  • 7. miejsce w klasyfikacji generalnej w klasie „Advanced”.
UAV Challenge Medical Express:
  • 1. miejsce za raport techniczny,
  • 3. miejsce w klasyfikacji generalnej.

SAE Aero Design East 2016:

  • 2. miejsce w klasyfikacji generalnej w klasie „Advanced”,
  • 2. miejsce w prezentacji technicznej w klasie „Advanced”,
  • 3. miejsce w celności zrzutu w klasie „Advanced”,
  • 2. miejsce w kategorii najcięższego podniesionego ładunku w klasie „Micro”,
  • 3. miejsce w prezentacji technicznej w klasie „Micro”.

SAE Aero Design East 2015:

  • 3. miejsce w klasyfikacji generalnej w klasie „Micro”,
  • 2. miejsce w kategorii stosunku masy ładunku do masy samolotu w klasie „Micro”,
  • 3. miejsce w kategorii najcięższego podniesionego ładunku w klasie „Micro”,
  • 5. miejsce w klasyfikacji generalnej w klasie „Regular”,
  • 4. w klasyfikacji generalnej w klasie „Advanced”.
SAE Aero Design West 2014:
  • 1. miejsce w klasyfikacji ogólnej w klasie „Micro”,
  • 1. miejsce w wykonaniu prezentacji ustnej w klasie „Micro”,
  • 2. miejsce w wykonaniu raportu technicznego w klasie „Micro”,
  • 1. miejsce w kategorii najcięższego podniesionego ładunku w klasie „Micro”,
  • 3. miejsce w kategorii stosunku masy ładunku do masy samolotu w klasie „Micro”,
  • 5. miejsce w klasyfikacji ogólnej w klasie „Regular”,
  • 10. miejsce w wykonaniu raportu technicznego w klasie „Regular”,
  • 5. miejsce w wykonaniu prezentacji oralnej w klasie „Regular”.
SAE Aero Design East 2013:
  • 15. miejsce w klasie „Regular”,
  •  20. miejsce w klasie „Micro”.
SAE Aero Design West 2012:
  • 20. miejsce w klasie „Regular”,
  • 16. miejsce w klasie „Micro”.
SAE Aero Design West 2011:
  •  17. miejsce w klasie „Regular”.
SAE Aero Design West 2010:
  •  4. miejsce w klasie „Regular”.
SAE Aero Design West 2009:
  •  17. miejsce w klasie „Regular”.